Instrukcja zgłoszenia udziału w Konkursie FOX 2017

Uwaga:
Szkołę rejestrujemy (wprowadzamy jej dane do bazy) tylko raz
.

W celu zarejestrowania szkoły i zgłoszenia uczestników należy wykonać następujące czynności:

Należy sprawdzić obecność szkoły na liście szkół (proponujemy skorzystanie z opcjii filtrowania) - w przypadku jej braku należy dopisać szkołę do listy wypełniając formularz internetowy (pod listą szkół) i poczekać na weryfikację wpisu przez administratora regionalnego. Szkoła po zatwierdzeniu pojawi się na liście szkół i będzie można utworzyć do niej konto.
W formularzu zgłoszeniowym szkoły, rejestrując ją, należy podać dane kontaktowe przypisane do szkoły - adres e-mail szkoły oraz nr telefonu szkoły.
Prosimy o zweryfikowanie prawidłowości wprowadzonych do bazy danych swojej szkoły!

Uczestników zgłaszamy tworząc konto szkoły (Szkolnego Opiekuna Konkursu).
Konto szkoły zakładamy dla każdej edycji Konkursu (pozwala to uniknąć problemów wynikających ze zmiany nauczyciela prowadzącego oraz lub zapomnienia danych dostępowych)
Kolejne kroki:

  1. Założenie konta szkoły i aktywowanie go poprzez odebranie mail’a (konieczne jest podanie szkolnego adresu e-mail) i kliknięcie w link aktywacyjny (uwaga: czynność jednorazowa!).
  2. Zalogowanie się na stronie z wykorzystaniem nadesłanych w pierwszym mailu danych tj. LOGIN i HASŁO. Hasło można w każdym momencie zmienić edytując swoje konto i zatwierdzając zmiany.
  3. Dopisanie ilości uczestników w poszczególnych kategoriach edytując konto i zatwierdzając wprowadzone dane.
  4. Przelanie obliczonej przez system kwoty za uczestnictwo z dokładnym opisem: WPŁATA ZA KONKURS FOX – kod szkoły/nazwa szkoły. Opłatę wnosimy w nieprzekraczalnym terminie zgłoszeń. Dane do przelewu znajdują się w dolnym prawym rogu ekranu Twojego konta oraz w zasadach udziału w konkursie.
  5. Wydrukowanie pliku zgłoszeniowego (znajduje się na dole ekranu konta Szkolnego Opiekuna Konkursu), podpisanie (opiekun oraz dyrektor szkoły), następnie dostarczenie pisma do Regionalnego Organizatora (mail’em, pocztą lub osobiście).

Ostateczne potwierdzenie zgłoszenia nastąpi po wpisaniu ilości uczestników na Twoim koncie, zarejestrowaniu wpłaty i odebraniu druku zgłoszeniowego przez Organizatora Regionalnego (pkt. 5).

Informacje takie jak: kwota do wpłacenia, numer konta bankowego, ilości zgłoszonych uczestników, zaksięgowana wpłata, odebranie przez organizatora pisemnego potwierdzenia zgłoszenia będą systematycznie aktualizowane na stronie. Prosimy więc logować się na stronie i uważnie czytać umieszczone tam informacje.
W razie problemów prosimy kontaktować się z regionalnym koordynatorem konkursu - e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

W razie problemów z rejestracją szkoły i aktywowaniem konta prosimy o przesłanie informacji na e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.